بازی های play station 4

ارائه بازی های play station 4

بازی های play station 4

ارائه بازی های play station 4

بازی Red Dead Redemption 2

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۲:۱۱ ب.ظ

یکی از ویژگی‌های جالب بازی Red Dead Redemption 2، پویا بودن جهان و مردم آن است. مردمی که در دنیای بازی با آن‌ها رو‌به‌رو خواهیم شد، همگی کار‌هایی برای انجام دادن دارند و روتین زندگی آن‌ها مشخص است. این مردم فارغ از اینکه شما در نزدیکی آن‌ها باشید یا نه، زندگی معمولی خودشان را در پیش می‌گیرند با این حال، ممکن است حضور شما تغییراتی در این روند عادی زندگی آن‌ها ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر به صورت تصادفی تصمیم بگیرید که اسلحه‌تان را به سمت یکی از مردم عادی نشانه بگیرید، این کار می‌تواند واکنش‌های مختلفی را از طرف وی در پی داشته باشد. برخی افراد در مقابل این کار شما، به التماس می‌افتند و از شما می‌خواهند که بی‌خیال آن‌ها شوید و خب، برخی‌ها هم ممکن است خیلی سریع روی شما هفت‌تیر بکشند و شوخی شوخی، یک درگیری درست و حسابی ایجاد شود. چنین مواردی و واکنش‌های طبیعی که مردم از خودشان نشان می‌دهند، باعث شده است تا جهان  Red Dead Redemption 2، بسیار نزدیک به واقعیت و پویا باشد و راک‌استار، اعلام کرده که از طریق طبیعی کردن چنین المان‌هایی، قصد دارد تا زندگی در غرب وحشی در آن دوران را شبیه‌سازی کند. 

 

داستان بازی Red Dead Redemption 2 از جایی آغاز می‌شود که آرتور مورگان و دیگر اعضای گروه داچ، در یک دزدی از بانک در شهر بلک واتر، دچار مشکل می‌شوند و شرایط، مطابق میل آن‌ها پیش نمی‌رود. همین باعث می‌شود تا آن‌ها مجبور به فرار شوند و جایزه‌بگیرانی که از قانون‌گذاران دستور می‌گیرند هم به دنبال آن‌ها باشند. این بدین معنی است که شما در طول بازی، با افرادی رو‌به‌رو خواهید شد که حاضر هستند هرکاری بکنند تا جایزه‌ای را که برای سرتان تعیین شده، دریافت کنند پس باید حسابی حواس‌تان را جمع کنید. در ۴۵ دقیقه‌ای که IGN فرصت بازی کردن  Red Dead Redemption 2 را داشته، توانسته وارد کمپی شود که آرتور و دیگر اعضای گروه داچ آن را بنا کرده‌اند. در این کمپ شاهد چادر‌های مختلفی هستیم که افراد گروه داچ در آن‌ها می‌توانند استراحت کنند و با یکدیگر تعامل داشته باشند تا برای قدم‌های بعدی‌شان برنامه‌ریزی کنند.

Red Dead Redemption 2 به شکلی است که حتی همین کمپ هم شرایطی پویا دارد و به مرور زمان، بسته به اتفاقات بازی شرایط آن هم تغییر می‌کند. این کمپ در جایی بنا شده که به دلیل پوشش گیاهی و درختان، تقریبا از دید پنهان است و شاید یکی از معدود نقاطی در جهان بازی باشد که بتوان در آن احساس امنیت کرد. البته که این شرایط، شاید تا پایان بازی پابرجا نباشد و این کمپ هم از خطرات در امان نماند. 

کافی است یکی از بازی‌های قبلی راک‌استار گیمز را تجربه کرده باشید تا بدانید که این شرکت، تا چه حد برای خلق جهانی زیبا برای بازی‌هایش اهمیت قائل است؛ چه این جهان یکی از شهر‌های مدرن سری GTA باشد و چه شهری در غرب وحشی. با توجه به تجربه IGN، این زیبا بودن جهان بازی در نسخه دوم هم وجود دارد و با بازی‌ای طرف هستیم که تک تک بخش‌های جهان آن، با نهایت جزییات خلق شده‌اند و کاملا، آن حس بودن در محیط غرب وحشی در آن دوران را به بهترین شکل ممکن القا می‌کنند. همچنین راک‌استار، در کنار این دقت به جزییات برای خلق جهان بازی، روند بازی را هم به شکلی طراحی کرده است که شما بتوانید از این زیبایی‌ها لذت ببرید. به هر حال درست است که اعضای گروه داچ و آرتور در حال فرار از دست افراد مختلفی هستند، اما این بدین معنی نیست که شما شانسی برای زندگی کردن در دنیای زیبایی  Red Dead Redemption 2 نخواهید داشت. 

برای مثال، بازی به شکلی آغاز می‌شود که آرتور، پس از اینکه نگاهی به طبیعت زیبای اطراف می‌اندازد، به سمت کمپ برمی‌گردد و برای خودش یک لیوان قهوه درست می‌کند! این کمپ درست مثل یک کمپ واقعی عمل می‌کند و مثلا برای اینکه بتوانید آتش داشته باشید، نیاز به هیزم خواهید داشت که وظیفه جمع کردن آن به‌عهده افرادی است که در این کمپ زندگی می‌کنند. شما می‌توانید گاهی فارغ از تمام درگیری‌ها و مشکلات، همراه با دوستان‌تان کنار آتش جمع شوید و به حرف‌های آن‌ها گوش بدهید. پیش از این در مطلب معرفی آرتور مورگان اشاره کرده بودیم که آرتور، به عنوان دست راست شخصیت داچ، وظیفه سنگینی در قبال این کمپ و اعضای گروه دارد. در صورتی که شما برای تامین آذوقه اهالی کمپ تلاش کنید، این کار روحیه افراد را بالا خواهد برد و خب، این مساله تاثیرش را روی دیگر بخش‌های بازی هم خواهد گذاشت.

تریلر:

 

 

قیمت ها:

اکانت ظرفیت2: 245000 تومان

اکانت ظرفیت3: 190000 تومان

  • vanasis parsamian

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی