بازی های play station 4

ارائه بازی های play station 4

بازی های play station 4

ارائه بازی های play station 4

بازی FIFA 20

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۳۸ ب.ظ

پس از انتشار اخبار اولیه در رابطه با بازی فوتبال فیفا 20 سوالات بسیاری در مورد به بخش‌های مختلف این بازی محبوب فوتبال برای طرفداران ایجاد شد. الکترونیک آرتز با انتشار یک ویدیو در شبکه توییچ از گیم پلی فیفا 20 برای اولین بار به بخشی از این سوال‌ها پاسخ داد. حالت جدید Volta Football، بهبود دفاع دستی و شوت زدن، تغییرات هوش مصنوعی، دریبل خطی و بسیاری از مولفه‌های دیگر از جمله تغییرات و بخش‌های تازه‌ای هستند که نسخه جدید این بازی به خود خواهد دید.

سری بازی های فیفا از زمان انتشار سالیانه‌شان از سال 1993 تا کنون تغییرات زیادی به خود دیده‌اند و از آن زمان تا به حال الکترونیک آرتز موفق شده است فیفا را به عنوان یکی از موفق‌ترین سری بازی های شبیه‌ساز‌ی فوتبال ارائه کند. نسخه جدید فیفا از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به اطلاعات اولیه‌ای که از بازی به دست آورده‌ایم، انتظاراتمان نیز از آن بیشتر شده است. با ما همراه باشید تا برخی از ویژگی‌های جدید بازی فوتبال فیفا 20 را با همدیگر بررسی کنیم.

بازی فوتبال فیفا 20 با خود یک سیستم آواتار جدید خواهد آورد که همراه آن شاهد تغییراتی در ساخت بازیکن در پروکلاب‌ها و در سایر نقاط بازی خواهیم بود. این سیستم در حالی که دارای ویژگی‌های سیستم قدیمی (استم مستعار، قابلیت تعیین نوع خوشحالی و …) خواهد بود، به افرادی که بازی می‌کنند امکانات بیشتری را برای ساخت بازیکن مورد نظرشان خواهد داد. از جمله ی این امکانات یک ابزار تغییر شکل (Morphing) جدید است که این اجازه را به ما می‌دهد که با جزئیات بیشتری به ساخت شکل صورت و همچنین انتخاب رنگ پوست بپردازیم.

علاوه بر این در بازی فیفا 20 شاهد بازگشت برخی از پست‌ها همچون فوروارد‌های چپ و راست، وینگ بک‌های چپ و راست و همچنین هافبک‌های چپ و راست خواهیم بود که این قضیه را مدیون بازخوردها و درخواست‌های طرفداران بازی فیفا هستیم. البته کنترل بیشتر روی ساخت بازیکن‌ها فقط محدود به ظاهر آن‌ها نمی‌شود. سیستم پیشرفت بازیکن (Player Progression) یک پله ارتقا یافته و در سیستم جدید قد، وزن و پستی که برای بازیکن خود انتخاب می‌کنید در نحوه بازی او تاثیر خواهد گذاشت. علاوه بر این 30 عدد ویژگی بازیکن جدید به بازی فیفا 20 اضافه شده‌اند که می‌توانند با ویژگی‌های تخصصی (Specialty traitها) ترکیب شده و مزایای زیادی را به همراه داشته باشند. البته باید از یاد نبرد که تمرکز دادن همه مزیت‌ها روی یک صفت سبب افت باقی صفت‌ها و ویژگی‌ها خواهد شد.

به غیر از سفارشی‌سازی در بازی فوتبال فیفا 20 شاهد برخی ویژگی‌های رسانه‌ای جدید و همچنین برخی از حالت‌های بازی جدید نیز خواهیم بود. از جمله‌ی این امکانات جدید واترمارک مداوم صفحه نمایش، کلاب بنرها، لوگوهای جدید پروکلاب‌ها و پوشش‌های زنده تقویت شده در نیمه و مقدمه بازی‌ها را می‌توان نام برد. همچنین خوشحالی‌ها از این به بعد منحصر به یک بازیکن نخواهند بود؛ به این معنی که دوربین در حین خوشحالی روی یک بازیکن زوم نخواهد کرد و کل تیم بازی را در بر خواهد گرفت.

بالاخره، دو نوع مسابقه‌ی جدید به بازی اضافه شده است : House Rules Cups و حالت تمرینی که مورد اول الهام گرفته از House Rules حالت Kick-Off فیفا است و هر روزه نوع جدیدی از بازی و همچنین یک کاپ هفتگی متفاوت را به خود خواهد دید.

حالت تمرینی هم همانطور که از نامش پیداست به شما امکان تمرین و تجربه را خواهد داد. به وسیله‌ی حالت تمرینی خواهید توانست علیه بازیکن‌های هوش مصنوعی به تنهایی و یا به کمک تیم خود به رقابت بپردازید. درجه سختی هوش مصنوعی بازیکن‌ها قابل تغییر است و حتی قابلیت این را خواهید داشت که نوع تاکتیک‌هایی را که آن‌ها استفاده می‌کنند را برای تمرین هرچه بهتر و دقیق‌تر انتخاب کنید.

پیش از رونمایی رسمی بازی در EA Play و E3 2019، کمپانی الکترونیک آرتز در یک پست وبلاگ برخی از به‌روزرسانی‌هایی را که برای نسخه جدید مد نظر داشت اعلام کرده بود. بسیاری از این به‌روزرسانی‌ها بر اساس بازخوردهای گیمرها از فیفا 19 طرح ریزی شده‌اند. البته باید در نظر داشت سری فیفا به طور کلی هر ساله تغییرات بزرگ یا قابل توجهی در نسخه های مختلف به خود نمی‌بیند.

می‌توان گفت فیفا استریت به عنوان یک حالت بازی جدید در قالب Volta Football به بازی فوتبال فیفا 20 بازخواهد گشت. انواع مسابقات این حالت شامل 3v3 Rush  (دو تیم سه نفره در مقابل هم، بدون دروازه‌بان)، 4v4 ،4v4 Rush ،5v5 و فوتسال حرفه‌ای است. این حالت به طور خلاصه در قالب استعداد، بازیکن‌های قابل سفارشی‌سازی (بازیکن‌های زن و مرد در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد) دسته‌های آنلاین و بسیاری از ویژگی‌های دیگر قابل تعریف است. در قسمت‌های اولیه مقاله می‌توانید ویدیوی مربوط به Volta Football را ببینید.

 

تریلر بازی:

 

 

 

قیمت ها:

اکانت ظرفیت1: 55000 تومان

اکانت ظرفیت2: 365000 تومان

اکانت ظرفیت3: 285000 تومان

 

 

 

 

  • vanasis parsamian

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی