بازی های play station 4

ارائه بازی های play station 4

بازی های play station 4

ارائه بازی های play station 4

بازی DEATH STRANDING

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۵۰ ب.ظ

Death Stranding یک بازی اکشن در دنیای آزاد است که شامل چندگانه بازی میشود. Kojima این سبک را به عنوان یک بازی مخفیانه در نظر گرفته که در حال حاضر به عنوان یک بازی عملی در طول انتشار آن تلقی میشود, زیرا ژانر دزدکی در آن زمان در نظر گرفته نشده است.

به گفته ی Kojima, یکی از جنبه های کلیدی این تریلر, ایده ی ارتباط بین مرگ و زندگی بود. او یکی از موضوعات اصلی را از طزیق یک داستان کوتاه به کارگردانی Kobo Abe توضیح داد. اولین ابزار ایجاد شده توسط انسان ها یک چوب بود که به معنی حفاظت از قرار دادن فاصله بین خود و “چیز های بد” بود و دومی یک طناب بود, که برای امن کردن اشیا مورد استفاده قرار میگرفت. Kojima “ابزار اصلی” را در بازی های اکشن مشت زدن, تیراندازی و لگد زدن  مقایسه میکند.

 

هنگامی که شخصیت اصلی به نام سام میمیرد, بازیکن به دنیای دیگری فرستاده میشود, که به عنوان یک دنیای درخشان شناور در آب فرو میرود. Kojima نشان میدهد که زمانی که بازیکن به دنیای زندگان برمیگردد, هرکاری که انجام میدادند و یا هر گونه آسیبی که در هنگام مرگ بازیکن وجود داشته باشد, در جهان ماندگار باقی میماند و از بین نمیرود. عنصر دیگری در مورد وجود نوعی از باران, با نام “Timefall”,وجود دارد, که از توانا بودن آن نسبت به سن یا بدتر شدن هر چیزی که به آن میخورد, صحبت میکند. یکی دیگر از عوامل Gameplay حرف هایی در مورد توانایی بازیکن برای تعامل با محیط و گردش در خارج از بدن کاراکتر و نیز بازیابی آیتم ها در هنگام مردن است.

 

 

 

تریلر:

 

 



قیمت ها:

اکانت ظرفیت1: 65000 تومان

اکانت ظرفیت2: 370000 تومان 

اکانت ظرفیت3: 260000 تومان

  • vanasis parsamian

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی